AQUEST SEGON TRIMESTRE HEM COMENÇAT A TREBALLAR AMB EL PROJECTE DEL NOM.
ELS INFANTS DE 3 ANYS, QUAN COMENCEN L'ESCOLA, JA HAN VISCUT ALGUNES EXPERIÈNCIES AMB EL CODI ESCRIT ENCARA QUE NO SIGUIN CONSCIENTS DEL SEU SIGNIFICAT NI LA SEVA UTILITAT.
ELS INFANTS DE 3 ANYS, QUAN COMENCEN L'ESCOLA, JA HAN VISCUT ALGUNES EXPERIÈNCIES AMB EL CODI ESCRIT ENCARA QUE NO SIGUIN CONSCIENTS DEL SEU SIGNIFICAT NI LA SEVA UTILITAT.
A L'ESCOLA, S'ANADONEN QUE HI HA UN ELEMENT COMPOST PER LLETRES, QUE TÉ MOLTA IMPORTÀNCIA I QUE AJUDA A REGULAR DIFERENTS SITUACIONS DINS L'AULA: EL SEU PROPI NOM.
EL TROBEN ESCRIT PER TOT I RECONÈIXER-LO ELS PERMET RESOLDRE MOLTES SITUACIONS DINS L'AULA COM: DESAR LES SEVES COSES, OCUPAR UN LLOC CONCRET, ORDENAR LES SEVES FEINETES, ...
PER TOT AIXÒ , COMENÇAR EL PROCÉS DE LA LECTO-ESCRIPTURA A PARTIR DEL NOM PROPIENS SEMBLA UN BON PUNT DE PARTIDA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada